CPUV Campaign #Nuffnang 8

Assalammualaikum,


Nah a very short entry before I start to study sat lagi. Mula mula rasa macam tanak share.. tapi nak share jugak! tak kira.

So this is it..after months dah berlalu and here I am, with the blog again.. pastu nak cerita sad story. My status kat Nuffnang from Gliterrati dah hilang dah. Huhu , serves me right sapa suruh tinggal blog lelama.



see there, yang kat gambar kecik atas tu. ahahaha abaikan rm10 tu. hihi sikit sikit lama lama menabung insyaAllah .. boleh berguna in future


anyways, this doesn't patah kan my semangat at all! yeah! dulu I've got the chance to get Movies tickets from Nuffnang and I even made friends through it. So why not I just stay positive and wait for the moments like before to happen in the future.. kan? insyaAllah. hehe nak rajin rajin lah click kat tabung orang lain. Nanti boleh menabung each other :*

well, Nuffnang does makes my blogging life become much more interesting ;) Churp churp too! so sesapa tak buat acc lagi pergi log up cepat.

that's all, pois !



Posted by Nur Farhana

Comments

  1. Status Gliterrati tu memang dah takde because saya pernah hantar email to them then they said memang semua di consider as Gliterrati hehe anyway, welcome back! :D

    ReplyDelete
  2. ye ke.... thanks Awak! baru tau. ingat sbb dah tak active haritu. hehehe :') awh thank you. Im happy cuz I am back,too ahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

#Ananasgoodmood Shawls Giveaway

Ananasgoodmood tiny giveaway :p

My Raya Haul 2023