my latest melody

Assalammualaikum,




Hye there..




You know it has been 2 months already for the semester break. And my work is being a 'drebar' for my sibs yang still sekolah. Thus in car, dekat radio ada macam macam lagu yang I dengar but these two songs dah jadi my favourite!

one malay song and one more is english song. Mehh just hear it and you are gonna like it ;3


this one title dia 'Setia'
Soothing sangat music dia and the lyrics ulang ulang so I like it. (basically I like lyrics yang ulang ulang sebab senang nak hafal lewlz)
dengar dah? best kan?

another on is 'Fight song'. I know right.... tajuk macam nak cari gaduh. muehehehe



oh plus recently.. I followed Taylor Swift in instagram, then dyouguys know yang vid clip lagu 'Bad Blood' is extremely awesome. like seriously. nahhh! vid clip dia. must watch hehe sebab dalam tu ramai celebrity yang best best and its like collaboration dengan Taylor. sangat fun! :D





hahaha sorry for sharing so many vids. But this gonna be safe in my blog. So that I can listen to it whenever I want :*
thats all! see you later



tchus!







Posted by Nur Farhana

Comments

  1. saya layan je lagu apa kat radio. tapi antara faveret saya lagu baru faizal tahir dengan elizabeth tan, akim and the magistret (mewangi dan potret), najwa latif (semua lagu saya suka).

    jemput ke blog saya : http://www.nasznadzeri.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaah tu lagu akim kalau dalam era both asyik tempat ke 1 and 2 je heheheh. okayy nanti saya jenguk ya

      Delete
  2. sy suka blog awak sebab awak suka bercerita tntg apa yg awak suka... I love to know ppl behaviours.

    ReplyDelete
  3. alolo thank you! memang saya ni jenis suka bercerita haa cenggini la gaya nya 😅

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

#Ananasgoodmood Shawls Giveaway

Ananasgoodmood tiny giveaway :p

My Masters' Journey 101