Segment from Mia Liana ;3

Assalammualaikum,




hey guys!



Since Ive joined benda ni, soooo korang pun kena join jugak. lol..
Becuz why? Because... sangat senang and lets support blogger Mia Liana ni cuz she is being so nice peeps :D haha berapa kerat je yang sudi nak blogwalking ke blog iols ni, so she is helping those who join this segment untuk usha blog bersama sama ;) *got it? I know I bebel so much.*


With the title "Nak URL blog" .. I know right!! simple sangat but buat ramai orang nak join sebab its so simple . And it is actually monthly punya segment. Ingat senang ke nak buat segment? llewlz .. jangan jadi macam iols segment hangat hangat tahi ayam *cryyy* sobs . I bet Mia liana telah berjaya dengan segment nii.. huehuehueh !

and.... walaaa! I would like to make it as one of my cool segments tags! and I likeee.. hehehe

for those nak join click gambar bawah ni okies.



happy segment time!



tchus!












Posted by Nur Farhana

Comments

Popular posts from this blog

#Ananasgoodmood Shawls Giveaway

Ananasgoodmood tiny giveaway :p

My Masters' Journey 101