Aidilfitri 2017


Assalammualaikum,



Haa so this is the time yang iols boleh share sikit gambar tudung raya and baju raya masa first day aritu. hehehe

Tahun ni baju raya beli sepasang and tudung raya pun satu je.. second day third day fourth day semua recycle je apadehal :D

Untuk previous entries pasal tudung and baju raya iols, yguys boleh click dekat bawah ni kay




and as I said before nak tunjuk ootd raya , so here are some ! me and some of my sibs and cousin masa first day raya .

my Ameera Zaini Hijab.. hehe

I love this photo.. kbye

with my lovely cousie mira <3

with Zharif, my lil bro 

with my only sissy, my brother zharif and my elder brother Shamin.


Purple sangatzz. Ahahaha anyway it was a very happy raya day 1 and if its not too late,

I would like to wish to everyone, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :*

tchuss!

Posted by Nur Farhana

Comments

  1. Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Batin....

    ReplyDelete
  2. looking great dihari raya.. salam aidilfitri maaf zahir batin ^^

    ReplyDelete
  3. So cute! Selamat hari raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe awak pun cute jugak >.< selamat hari raya!

      Delete
  4. Selamat Hari Raya. Lawa purple tu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

#Ananasgoodmood Shawls Giveaway

Ananasgoodmood tiny giveaway :p

My Raya Haul 2023