My Kanken Bag

Assalammualaikum,



Hye everyone!

Kalau sesiapa yang ada perasan, last time when I was in Australia, I was wearing this one green bag. It's a Kanken Bag (Kalau original mahal gila almost RM400). So I tak mampu lagi and bought the murah one :p hehe. Mine is Frost Green. me likey!


But guess what!!? I don't know lah yang ori tu rasa cemana.. but the one that I bought for RM 75 ni pun dah best sangat dah :') so tak  tau la kalau ori punya macamana.

anyway, I love the colour, the material and the size ! Even dia punya batch brand tu pun best je rasa macam velvet punya material.

Oh and my sister bought too earlier than me. Dia beli warna 'Baby Pink' and ada laa sikit different with mine. Mine is better cuz we bought at different Insta shop. And she was a bit menyesal sebab tak jumpa instashop yang I beli Kanken. Sebab dia punya batch brand tu macam plastic sikit.. and jahitan dia berbeza. Mine is kemas lagi..  yeahh I was lucky.

nama ig dia ni : bag.kanken.murah

private but yguys can follow and buy. Tak rugi. trust me :')
incase you guys wanna know, mine is 'Classic'. Bag ni ada juga mini size.. so depends laa nak beli yang mana kan.

here are some photos ~ hehe

this is compartment belah dalam.. beso kan hehe.. boleh isi macam macam


ni before zip..


ni after zip..



ni lepas dah zip and di dirikan :*



ini pulak lepas dipakai dan berjalan jalan . ihiks


okay tu je ! ahahaha bye bye :*


Posted by Nur Farhana

Comments

  1. lawanyaaaaa!! tetiba terjatuh cinta dengan beg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha lawa kannn😂 boleh try tgok kat google org pakai bag kanken. lawo lawo

      Delete
  2. saya sendiri pun tak expect harga beg tu kalau yg ori RM400++ hehe

    ReplyDelete
  3. cantik giler beg tu! tak boboy sgt sgt and tak gegirl sgt

    ReplyDelete
  4. the price is really rm75? because i met some supplier the price is rm140...nape mahal sgt

    ReplyDelete
  5. kenapa ig shop tu dah takda :(

    ReplyDelete
  6. murahnya....saya jmpa kat IG rm150.

    ReplyDelete
  7. huhu..u beli dkt mane tu??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

#Ananasgoodmood Shawls Giveaway

Ananasgoodmood tiny giveaway :p

My Masters' Journey 101