CPUV Campaign #Nuffnang 7

Assalammualaikum,





Hye there peeps :*




Its been a while since I post pasal cpuv nuffnang. From what can I see that ramai sangat orang akan tertarik baca pasal nuffnang sebab this is the thing yang many of us, Bloggers, juga merupakan members of Nuffnang! kan??

As we know that we should click sesapa je punya nuffnang ads yang bergerak gerak dekat page bloggers. By doing that, the campaign pun berjalan lah :* Sedikit sebanyak, bloggers juga dapat menabung sikit sikit lama lama jadi bukit.
To be honest I just started blogging secara active masa february haritu. Baru tau whats this and whats that.. tau pasal nuffnang, rajin blogwalking. Tup tap tup tap, I gain some friends eventho just dalam blog. I got tickets untuk tgok premier screening, from Nuffnang, too :'D Serious talk I like blogging when I realized that its actually sangat fun to do.



okay dah habis merapu. intro je baru tu hihihi.

and look at my Nuffnang :3 dah bersawang sikit tapi alhamdulillah still dapat kekalkan status Gliterrati :')

Alhamdulillah naik sikit sikit tabung ni :* thanks to many ads and more to come insyaAllah :D




and cost per click juga dah meningkat :D thanks for those yang rajin click click. yguys are awesome :*

and now..... I would like to blogwalking as much as I can! ehehe and click click nuffnang ads bloggers yang I have followed.

That is all ,


tchus!





Posted by Nur Farhana

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

#Ananasgoodmood Shawls Giveaway

Ananasgoodmood tiny giveaway :p

My Masters' Journey 101